Author Topic: 2006-03-11 - Scott & Matt on Camp Freddy Radio go to www.6767.com for podcast  (Read 30434 times)


Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
Hey. I finally got 5 stars!!!

Offline Sverre

  • Administrator
  • *****
what time is it at yours?

Central European Time, which means I'm one hour ahead of you.

Offline duffdiver

  • Sniper Assassin
  • *****
  • JEES-IT! Pulling out the arsenal! GO DO! SAC'TO!
http://www.indie1031.fm/listenlive.php


duffdiver! hey!

yeah we are listening to it.

Someone asked for it Tigga...i just reposted instead of quoting...too lazy to look for your original post ;)

Offline Just_Me

  • Staff
  • *****
I hear commercials!

I thought it was camp freddy performing.
Its Camp Freddys radio show.  This time its Scott and Matt presenting it.

Supposedly their going to talk about the rant that started this topic.  But honestly after the unreleased David Bowie cover, Circus Diablo song and all the funny random chatter I'm happy no matter what they talk about.

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
what time is it at yours?

Central European Time, which means I'm one hour ahead of you.

ah. 5am? hey stay up with me :D

*until I collapse*

Animal...*cries*


Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
http://www.indie1031.fm/listenlive.php


duffdiver! hey!

yeah we are listening to it.

Someone asked for it Tigga...i just reposted instead of quoting...too lazy to look for your original post ;)

Lmao.

and how are you?

p.s do you have myspace?

Offline Just_Me

  • Staff
  • *****
Its only 10:50 here.  Not too bad.

But I was feeling like shit earlier and just wanted to sleep.  Very glad I didn't now!

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
I hear commercials!

I thought it was camp freddy performing.
Its Camp Freddys radio show.  This time its Scott and Matt presenting it.

Supposedly their going to talk about the rant that started this topic.  But honestly after the unreleased David Bowie cover, Circus Diablo song and all the funny random chatter I'm happy no matter what they talk about.

True. I wish they would stay on more than just 2 hours.

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
Its only 10:50 here.  Not too bad.

But I was feeling like shit earlier and just wanted to sleep.  Very glad I didn't now!

Every sunday, camp freddy radio is on. You can download it. Go to 6767.com (I suggest you download the last feb. one dave and matt are so funny!)

Offline pensive

  • Sniper Assassin
  • *****
  • Owner of the Slither Pants

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!

Offline Sverre

  • Administrator
  • *****

Offline pensive

  • Sniper Assassin
  • *****
  • Owner of the Slither Pants
Oh damn Adhesive that is one of my faves... now they are talking about STP days of recording it, Kretz outside doing BBB... *wistful sigh*

Offline Just_Me

  • Staff
  • *****
Damnit.  Its not always raining in England. lol.

(On the other hand on an impulse I included a thing with Matt going on about English rain in a story, kinda cool to know it was accurate.)

Offline Son of Sam

  • Sniper Assassin
  • *****
this sounds like porn music

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
What? no scott message for this? :/

England is not raining.

Come to Scotland we have snow!!!!

Offline pensive

  • Sniper Assassin
  • *****
  • Owner of the Slither Pants
^ AHAHAHA it does! Maybe that's why they did it, Matt did say have a good Saturday night ;)

So did I miss SW talkin about Axl, I bet I did.... :(
« Last Edit: March 11, 2006, 09:47:22 PM by Sverre »

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
^ AHAHAHA it does! Maybe that's why they did it, Matt did say have a good Saturday night ;)

So did I miss SW talkin about Axl, I bet I did.... :(

bahahahahahaha


No. they didn't speak about it.

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!

Offline duffdiver

  • Sniper Assassin
  • *****
  • JEES-IT! Pulling out the arsenal! GO DO! SAC'TO!
It's over :(  Well will just have to bookmark and make a Sat nite ritual!

http://www.indie1031.fm/listenlive.php


duffdiver! hey!

yeah we are listening to it.

Someone asked for it Tigga...i just reposted instead of quoting...too lazy to look for your original post ;)

Lmao.

and how are you?

p.s do you have myspace?

Good...no myspace ;)

Offline Peebs

  • Sniper Assassin
  • *****
  • 5/17/08 Columbus OH!
Daniel Lanois mention! :D

Obsessed? ;)

DAmn it! I just logged on! I only caught the last 10 minutes!
Someone said if radio DJ's were this interesting they'd listen to radio more often-well....
Hey, Matt and Scott are MORE than welcome to take over the morning drive time from DLR on Free FM in NY  :lol:
What was with Scott's "DJ voice"?  :lol: It was cracking me up!

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
Bye guys.

So where were we? oh yeah..scott message... :wink:

Offline Peebs

  • Sniper Assassin
  • *****
  • 5/17/08 Columbus OH!
It's over :(  Well will just have to bookmark and make a Sat nite ritual!

http://www.indie1031.fm/listenlive.php


duffdiver! hey!

yeah we are listening to it.

Someone asked for it Tigga...i just reposted instead of quoting...too lazy to look for your original post ;)

Lmao.

and how are you?

p.s do you have myspace?

Good...no myspace ;)

Gee thanks for the heads up pal. Appreciated.

 :P

Offline Tigga

  • Gunslinger
  • ****
  • The matt mum!
Daniel Lanois mention! :D

Obsessed? ;)

DAmn it! I just logged on! I only caught the last 10 minutes!
Someone said if radio DJ's were this interesting they'd listen to radio more often-well....
Hey, Matt and Scott are MORE than welcome to take over the morning drive time from DLR on Free FM in NY  :lol:
What was with Scott's "DJ voice"?  :lol: It was cracking me up!

A download of it will be up soon. One problem. They take the songs out of it. :(